♥ Our Special Moments ♥

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers
Daisypath Anniversary tickers

Jumaat, 1 Julai 2011

IMPIAN HENNA WEDDING SAYA





Salam


Masih ingat post saya mengenai Henna? Alhamdullilah saya dah berjaya untuk dapatkannya,seperti yang dijanjikan dengan kak ned datang tepat pada masanya. Saya dill dgn kak ned untuk berinai pada 03 jun 2011,pada pukul 11.30 malam. Masa tu tengah siapkan bunga rampai n bdk2 mr husband pun dtg dgn mr husband. Mr husband datang untuk berinai sekali,bile budak2nya tak ada kerja,mr husband suruh mereka susun kerusi meja semua. 


Tepat 11.30 malam,kak ned pon sampai dengan pembantunya (akak kandung kak ned). Jadi saya pun siap siapkan kerusi, tangan untuk di hulur. Tapi sebelum tu saya dah siapkan awal2 payment yg separuh n dah simpan dlm envelops,senang nanti suruh sapae2 ambik n beri pada kak ned.


Siap Berinai lebih kurang 12 lebih macam tu lah,jadi saya pun dah jadi robot dekat atas kerusi tu sampai ke subur,kak ned kata jgn byk gerak nanti tak cantik tapi nak cantik punya pasal,saya pun jadi keras jer,tidur atas kerusi memang tak selesa,dapat tidur2 ayam sahaja pagi tu. Pukul 6 7 pagi dah mula kopek inai inai ini,sekali tiga org yg tolong kopekkan,hehehe =) Dan hasilnya memang tak berapa sgt merahnya,jadi saya pun mandi dan selang brapa jam,hasil warnanya sangatlah berpuas hati..! TQ kak Ned n goodJob,saya suke sesangat..























 

Inilah hasil henna wedding saya.saya gunakan khidmat kak ned 2kali,03 Jun 2011 n 11 Jun 2011,untuk majlis resepsi n majlis bertandang. Memang best n rasa nak gunakan khidmat kak ned lagi.






Note: Pada mantan mantan pengantin yang nak gunakan khidmat kak ned boleh contack kak ned melalui -> nedhenna.blogsport.com atau search Nadia Khalid di Facebook.

1 ulasan:

nadia_fendy berkata...

tq farah...farah pn sangat tidak cerewet & sporting.... selamat pengantin baru...