♥ Our Special Moments ♥

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers
Daisypath Anniversary tickers

Rabu, 13 Jun 2012

Benih Cinta Kami



Salam

Ada pelbagai cara mantan B2B mengumumkan berita gembira mereka, tentang kehadiran sekecil yang bakal menjadi orang ketiga mengukuhkan hubungan suami isteri.

Yang pasti, ramai yang memulakan bicara dengan berkongsi gambar kesan positif pada kit ujian mengandung mereka.





Kemudian, baru la mereka berkongsi pengalaman check up








.. Hasil scan baby pun perkara wajib letak



Perkembangan perut pun kena kalau sempat amik gambar, pasti dikongsi.







Pengalaman berteka teki tentang jantina bayi pun pasti dialami




Saya??

Erm.. Rasanya sudah ramai dapat tahu kisah saya, kan? Beberapa kepin gambar di atas serta pengalaman2 di status facebook saya telah membongkarkan rahsia yang disimpan. Haha.



Cuma yang pasti, menjadi persoalan yang lebih penting dikalangan pembaca:

1. Sudah berapa bulan
2. Lelaki atau perempuan

InsyaAllah saya akan kongsikan dalam post akan datang. Yang pasti, saya akan berkongsi ceritanya, dalam cara saya yang tersendiri.

Terima kasih untuk semua ucapan tahniah.

Tiada ulasan: