♥ Our Special Moments ♥

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers
Daisypath Anniversary tickers

Rabu, 1 Jun 2011

3 Hari Sebelum Majlis




Salam


1. Tudung Nikah

memang dah ada dalam pakej tapi saya tetap nak cari juga untuk keselesaan saya nanti,saya memang cerewat dalam bab2 tudung ini. Memang susah bila cari tudung untuk saya :D rasanya akan mencari lagi tudung yg lebih senang saya memakainya nanti.








2. Gilap Tembaga

Peralatan kacip,
Pakai petua daripada salah seorang b2b juga,Saya campur air paip dengan cuka dan garam. Rendam tembaga dalam 2-3 minit,tak perlu nak gilap. Semulajadi,dah kembali kilatkan sinar tembaga






3. Coklat Kek

Gatal tangan nak buat coklat kek untuk menjamu tetamu dan juga saudara mara yg datang, petang nie sempat siapkan 5 loyang / 5 adun coklat kek, dari pukul 11pagi hingga ke 5 ptg. Alhamdullilah semua berjalan lancar,sempat cuba resepi baru,kek pelangi kukus. yg menggunakan santan.





Kalau korg perasan,ada adunan berwarna merah pink dan hijau,tu lah adunan untuk buat kek pelangi.






 Ok sehingga saya menulis lagi.





Tiada ulasan: