♥ Our Special Moments ♥

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers
Daisypath Anniversary tickers

Selasa, 21 Jun 2011

Bernafas Kembali




Salam


Post Pendek

Allhamdulilah , Saya masih lagi berkesempatan untuk menulis blog saya yang hampir dua minggu tidak terusik akibat kesibukkan majlis perkahwinan saya dan mr husband yg telah di tukar namanya.. hehehe

Syukur ke hadrat Allah s.w.t,saya kini dapat menarik nafas lega dengan status yang baru sekarang. Masih lagi ada teman teman yang memberi ucapan Pengantin Baru kepada kami,Terima kasih banyak banyak saya dan mr husband ucapkan.

Sekali lagi mengucap syukur pada yang maha esa atas limpah kurnia,berkat doa kami.majlis yang dirancang berjalan dengan sempurnanya. Tanggal 4 jun 2011 saya selamat begelar isteri kepada encik Muhammad Farhain Bin Sumar , Allahmdulilah.

Tiada ulasan: