♥ Our Special Moments ♥

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers
Daisypath Anniversary tickers

Isnin, 19 September 2011

MALAM BERINAI – BERSONGKET MANIK TABUR berwarna PURPLE


 
 
 

" Terlebih dahulu,saya ingin memohon maaf kerna lambat mengupdate cerita mengenai majlis perkahwinan saya dan mr husband sebab lappy saya rosak,semua gambar2 kahwin dah di simpan dalam lappy tu,dan insyaAllah dalam minggu ini juga,saya akan menghabiskan cerita majliss perkahwinan kami =) "





Salam Semua! =)



Bersambung lagi mengenai majlis perkahwinan saya di malam harinya pula,mengikut seperti perjanjian,saya memilih songket untuk majils malam berinai,sebab seumur hidup hanya sekali sahaja saya dapat memakai songket dan juga aksesori nya,wahhh akhirnya termakbul juga impian saya untuk memakai songket. Tergamam lepas tengaok mr husband memakai songket hahaha..=D







Jadi lepas sahaja sesi bergambar,terus balik bilik dan siap siap,dengan tiba,terdengar lagu tema wedding kami iaitu Aishiteru lagi berangan angan saya kat dalam bilik melayankannya.


Seperti yang dirancangkan,rombong n kompang sudah pun sampai,mr husband pula terpaksa lalu belakang umah dgn wapiq (pengapit/kwn/ank buah mr husband) sebab tak nak bagi org nampak,nak tak nak kene lalu juga (jgn marah yaaa...=D)

Bila dah dengar bunyi kompang,jadi saya pun keluarlah sambut mr husband dan terus berarak ker pelamin,time ini mr husband kena menepung nawar dulu (berinaikan si isteri dahulu) memang kenalah saya dgn air mawar. Kemudian di susuli dgn kedua dua kaum keluarga dab juga sahabat andai. Tapi bila sampai giliran kawan saya si each n sarah memang kami berdua kena renjis teruk dgn bunga rampai dan juga air mawar.(AWAS! Korang,time korang nati aku lumpuh dgn air mawar terus..hahaha)














 



Saat paling menyentuh hati,dapat jumpa dgn kawan sekolah lama,lebih kurang 3tahun tak jumpa “Ayus” lama juga tu,sekarang dia dah kawin n dah ade baby gurl,tak silap dah setahun anaknya,somel sangat. Tapi saying tak dapat beborak lelama sgt sebab ayus nak rush balik kg,jadi dapat bergambar sahaj dgn ayus sebagai kenangan saya,TQ A.OP =) tq juga ayus sebab dtg wedding aku walaupun sekejap,ada masa kita jumpa lagi.


Bila dah selesai Menepung nawar,sesi bergambar pun bermulalah juga,kaum keluarga sibuk di bawah canopy,yang saya n mr husband dah kelaparan n kehausan,jadi each,yana,sarah lah yg tolong ambikkan makan dan bawa ke bilik. Dan terus terus terus dgn sesi bergambar sampai jam 11malam.




















Penat penat,mr husband tukar baju n terus balik,tapi membernya tak nak balik sebab nak karoke,memandangkan mr husband dah penat sangat,jadi mereka pun balik dan saya...?? masih duduk melepak melanggok kat luar umah dgn yana,ecah n sarah..gosip gossip terus gossip dan berglak ketawa sampai pukul 1.30pagi,ikut hati memang tidur kat luar tapi nyamuk punya pasal terus lari ke bilik hahaha..=D Mata saya n each masih tak mengantuk,bila tengok si yana n sarah,mereka dah sampai planet Pluto agaknya. Di sebabkan saya ini suka sakat org,jadi saya punya menjeritlah suruh mereka bangun ;


Nana : Woii..! Bangun.. Bangun..Bangun...dah pukul 8pagi,cepat cepat...!
Ecah : Hahaha...! =D
Sarah : (terjaga n tgk jam)
Yana : Uuuhh...(menggeliat) cepatnya pagi,aku rasa macam aku tak tido jer..(dgn nada mamai nak duduk)
Nana & Ecah : Hahahahahaha ( gelak terbahak bahak)
Sarah : Dah dah yana sambung tido balik,dorg tipu jer, baru pukul 2pgi
Yana : Siot kau nana..kenakan..!


Hahaha...mau tak tergelak saya n ecah tgk gelagat dorang berdua tu,pagi tu dalam pukul 5pagi tak silap,sarah beralih tmpat tidur sebab kesejukkan macam udang,hehehe...=D
















SEKALI LAGI BERSAMBUNG untuk episode ~>
 MAJLIS RESEPSI FARAH & FARHAN....................... =)


Okay kita lupakan pasal tu dan...........

Tiada ulasan: