♥ Our Special Moments ♥

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers
Daisypath Anniversary tickers

Selasa, 13 September 2011

Memenuhi Jemputan






Salam

Baru baru ini saya dan mr husband sempat memenuhi jemputan open house ke bukit jelutung,rumah boss mr husband,memang meriahlahkan sebab ada kambing bakar gitu,menunya pula semua hot hot,ada sate,laksa,ABC,nasi  tomato dll tapi sayang tak dapat nak jamah semua sebab kami ada 2buah rumah lagi yang buat open house. Saya dan mr husband hanya jamah sate saja,kebetulan petang tu saya memang tak berapa sihat.

Memandangkan dah hampir maghrib,kami balik ke rumah dulu dan kemudian memenuhi lagi jemputan ke rumah BFF saya iaitu cik yana aka pengapit saya dulu,menunya mee kari,macam tahun2 lepas,rumah yana memang popular dengan mee karinya.memang sedap mee kari mak yana ni,rasa macam nak minta resepinya sahaja,hehe =D



"See face mr husband yg riang gembira "



" See my new face,Alhamdullilah Saya dah
bertudung,nntikan kisah saya berhijrah"

" Sempat juga singgah beli minuman
kegemaran saya"

" me with mr husband & myface
sesangat pucat  "



Minggu ini pun kami ada jemputan lagi,dan MC untuk memasak hujung minggu ini..yeeepi..!












Note: nantikan kisah saya mengenai " HIJRAH "

Tiada ulasan: