♥ Our Special Moments ♥

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers
Daisypath Anniversary tickers

Selasa, 13 Disember 2011

Tetap diSini



Salam

Ye, saya kejap timbul, sekejap tenggelam. Saya cuba sebaiknya untuk menulis post baru. InsyaAllah, saya takkan tinggalkan blog kahwin ini. saya akan tetap menulis. Berkongsi idea dan pendapat pada mereka yang sudi membaca dan berbincang.

Saya masih disini. Saya takkan jadikan alasan kehidupan berumahtangga sebagai alasan untuk tidak mengemaskini blog. Cuma musabab sebenar-benarnya adalah: kekeringan idea. Itu sahaja. Saya suka menulis artikel tapi saya memerlukan idea mencurah-curah, baru dapat hasilkan post yang dekat dihati pembaca.
Saya nak kongsikan beberapa keping gambar yang mungkin boleh beri idea baru untuk bakal pengantin dan mantan pengantin yang masih sudi terus membaca blog saya.

Kad jemputan


Buah tangan

Props

p.s: teringat idea masa majlis Ayu Raudah, yang ada monyet tu. tapi pasal monyet bagi saya sedikit menakutkan saya, jadi guna arnab lagi comel :P
Perincian


Deko lilin


Presentation


Deko pompoms kertas di rumput



Dekorasi


Tiada ulasan: