♥ Our Special Moments ♥

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers
Daisypath Anniversary tickers

Khamis, 1 Disember 2011

Dekat Di Hati SIMPLYSITI Skin Care



Salam


Post kali ni tidak melibatkan mana2 entri pun,ini kerna saya nak berkongsi sedikit pengalaman saya memakai produk terbaru Dato' Siti Nurhaliza. Awalnya rasa takut untuk mencuba tapi bila saya tengak pelbagai feedback yang baik,jadi saya pun cuba. Kalau dulu sebelum kahwin,saya menggunakan produk Maybelline tapi bila dah lepas kawin,saya cuba produk SimplySiti. Awalnya mencuba saja tapi di sebabkan produk ni best,sehingga kini saya pakai. Harganya memang berpatutan dan produknya pun HALAL,memang jelas pada produk ada logo halal.





" Logo SimplySiti "




=>  Simply Perfect 2 Way Cake
 - Saya pakai LIGHT BEIGE TWC 01 -


=> Kelebihannya sebab ada refil powder & bedak nya sangat best!
2 in 1 = Powder + Fountdation


=> Untuk Skin Care ade 6;

- C BRIGHT CLEANSING FOAM (membersih & melembap)
- C BRIGHT CLEANSING LOTION (menanggal solekan & membersih kotoran)
- C BRIGHT WHITE TONER (melembap & menyegarkan)
- C BRIGHT SIMPLY 5 CREAM (pelindung sinaran uv)
-C BRIGHT RADIANCE DUAL SERUM (rawatan garisan kedut & kulit menua)
-C BRIGHT EXFOLIANT (mengupas & melembap)
-C BRIGHT MASK SHEET (melembap,menyuburkan&memperbaiki keanjalan kulit - tak ada dlm gambar)

=> Saya tidak menggunakan semua,saya hanya pakai;

- C BRIGHT CLEANSING FOAM (membersih & melembap)
- C BRIGHT CLEANSING LOTION (menanggal solekan & membersih kotoran)
- C BRIGHT WHITE TONER (melembap & menyegarkan)
- C BRIGHT SIMPLY 5 CREAM (pelindung sinaran uv)
-C BRIGHT MASK SHEET (melembap,menyuburkan&memperbaiki keanjalan kulit (kadang2 jer pakai mask ni) -




=> Untuk Cosmetic saya pakai;

- SIMPLY GORGEOUS LIP COLOR
( JERAT PERCINTAAN LC 12 & PERCAYALAH LC 19 )

Kalau nak tahu,lip color ni semua ada nama,nama2nya diambil dari tajuk lagu Dato Siti seperti;

- Seindah Biasa
- Nian Di Hati
- Purnama Merindu
- Cindai
- Cinta Ini
- Dialah di Hati (dan lain-lain)




 


=> Simply Feminine Blush

- Saya pakai VINTAGE PINK 01 & ROSY PINK BL 02 -


=> SIMPLY SOFT LOOSE POWDER pun ada juga tapi saya tidak menggunakannya
 tapi mungkin anda boleh mencubanya



=> Antara produk2 yang ada ;

- SIMPLY TRANSLUCENT COMPACT POWDER
- SIMPLY EYE COLOR
- SIMPLY 4 EYE COLOR
- SIMPLY  LUSCIOUS DUAL MASCARA
- SIMPLY LIQUID EYE LINER PEN
- SIMPLY EYE PENCIL
- SIMPLY EYE BROW PENCIL
- SIMPLY LIPS & GLOSS
- SIMPLY GLITZ LIP GLOSS
- SIMPLY LIP LINER PENCIL









Saya berpuas hati memakai produk SimplySiti ni,nak dapatkan pun senang saja,di mana mana cawangan Watsons yang berdekatan dengan tempat tinggal anda,sekarang ni SimplySiti ada membuat peraduan,dapat freegift dengan pembeliaan 50-100 keatas,sekarang ada promosi di Watson dan berpeluang jumpa dengan Dato Siti sendiri di mana mana cawagan Watsons terpilih,HARGA? Memang berbaloi,walaupun ada sesetengah pihak mengatakan harga produk SimplySiti terlalu mahal tapi jika dibandingkan dengan harga,tidak menjadi masalah bagi saya cuma yang paling penting produk ini Halal. Apa apa pun saya sangat berpuas hati.












Note: Separuh dari email2 anda mengenai kertas kerja perkahwinan telah saya balas separuh,pada belum dapat lagi email dari saya,harap bersabar dan saya akan balas secepat mungkin.

Tiada ulasan: