♥ Our Special Moments ♥

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers
Daisypath Anniversary tickers

Isnin, 30 April 2012

Beg Kertas Yang Comel

Salam

Sudah berulang kali saya mengedit post Perkongsian Hidup. Saya rasa masih ada yang kurang dalam penceritaan saya.

Yang penting, post kali ini bukan berkisar kehamilan saya, tapi semestinya berkenaan perkahwinan. Suka untuk saya kongsikan beberapa koleksi paper bag/ beg kertas yang bagi saya, cantik-cantik belaka. Dengan sedikit kreativiti, terus jadi begitu cantik! Ada antara link dibawah yang berkongsi langkah demi langkah dalam menghasilkan seni beg kertas tersebut.

Doily paper


Sumber: swoonstudio.blogspot.com

Bunga daripada Fabrik



Sumber: stylemepretty.com


Riben



Sumber: emiliehandmade.com

Elemen kertas Doily



Sumber: heygorg.com


Harap seni dan kreativiti yang ditunjukkan dalam gambar-gambar di atas dapat berikan idea baru kepada mana-mana bakal pengantin yang berminat menggunakan beg kertas dalam majlis masing-masing.

Selamat mencuba dan berekperimentasi!

Tiada ulasan: