♥ Our Special Moments ♥

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers
Daisypath Anniversary tickers

Khamis, 17 Mei 2012

Idea Maternity Photoshoot


 Salam,

Berkesempatan lagi untuk saya post di ruang ni lagi,jangan risau saya tidak ke mana mana dan saya tetap masih menulis di sini dan di sini lagi,cume minggu lepas saya berada dalam keadaan yang sibuk ke sana sini dan kesihatan yang kurang memuaskan juga.

Hari ini saya terpanggil dengan idea untuk membuat Maternity Photoshoot,walaupun ia nya lari sedikit dari tajuk untuk bakal pengantin tapi saya tetap hendak berkongsi juga idea ni pada anda semua. 

Seperti yang kita tau,kalau sebelum kawin kita ada Pre-wedding photoshoot sehinggalah ke Outdoor photoshoot,tapi kali ni saya terasa dan teringin untuk membuat Maternity Photoshoot. Ianya sama seperti Pre-wedding photoshoot cume kadaan berlainan sikit bila kita shoot bersama si kecil di dalam perut. :)

1 Akhirnya Maternity Photoshoot ni da di LULUSkan 100% dari Mr Husband (akhirnya pujuk dan alasan saya menjadi untuk menunaikan impian saya ini =)

2 Walaupun ianya hanya gambar sahaja tapi saya tetap mahu !
 
3 ............ Tu kot rasanya alasan yg saya bagi dekat Mr Husband =D

 

 ~buat kat taman pun ok gak kan~
 sumber : deelapena

~ni macam kat pantai je tempatnye..~ 

 sumber : mz design

~sweet gambar pengang tangan~
 sumber : klik sini





 Selamat mencuba semua (saya sendiri pun sedang mencari2 OP untuk Maternity Photoshoot nanti)





Nota: Untuk email permintaan kertas kerja,InsyaAllah saya akan membalasnya secepat mungkin dan mana yg saya dah balas tapi tidak dapat,anda boleh cek di spam =) 

Tiada ulasan: