♥ Our Special Moments ♥

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers
Daisypath Anniversary tickers

Rabu, 2 November 2011

Pilihan PEACH yang jarang ditemui



Salam

Kuatkan diri untuk menulis entri blog saya yang dah lama kesunyian dengan konsep serta idea2 perkahwinan untuk bakal pengantin kita. Topik hari ini mengenai warna PEACH,yang sinonim sebagai warna pucat atau warna lembut. Seperti yang anda dapat lihat,tidak begitu ramai bakal pengantin memilih tema mereka peach. Ini kerana mereka tidak mahu nampak situasi yang suram hambar pada majlis mereka. Saya mendapat satu email dari kawan saya yang meminta pendapat saya dengan pemilihan warna peach ini, Hasil selidik saya mendapati bahawa penggunaan warna peach ini sangat menarik dan boleh di jadikan sebagai warna tema untuk majlis majlis keramain atau untuk party hari jadi si cilik.

Untuk Hari ini saya akan cuba bantu kawan saya dengan permintaan dia untuk majlis perkahwinan beliau dan untuk bakal pengantin semua. Saya akan Mixkan warna peach untuk hari ini sebagai informasi pada anda wahai si bakal pengantin.


1. PEACH + PINK






2. PEACH TURQOISE





 3. PEACH GREEN




4. PEACH GREY





5. PEACH CAROL




6. PEACH RED



 



Inilah antara gabungan gabungan warna peach,siapa kata warna peach tidak cantik? Walaupun warna ia tidak seterang warna hot pink,red tapi jika pandai memadankan peach bersama sama warna yang terang pasti mendapat hasil yang memuaskan hati anda dan juga tetamu yang hadir.







Selamat Mencuba =)


















Note: Pada sesiapa yang sudah dapat email dari saya tapi tidak dapat di inbox,sila cekdi spam anda atau boleh memberitahu saya bahawa anda masih tidak dapat lagi kertas kerja kahwin,saya akan cuba balas sekali lagi secara pukal by email atau melalui blog saya ini.

Tiada ulasan: