♥ Our Special Moments ♥

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers
Daisypath Anniversary tickers

Selasa, 2 Ogos 2011

Ramadhan Pertama bersama My Husband




Salam

Alhamdullilah nak masuk puasa ketiga dalam bulan yang mulia ini,rasa sekejap saja masa berjalan dalam bulan puasa ini. Dan saya pun bersyukur sesangat sebab ini adalah 1st puasa saya bergelar wife kepada mr husband saya. Terima kasih yaAllah.

1st time sahur bersama mr husband dalam kereta,ketika kami dalam perjalanan pulang kuala terengganu - klang. memang mencabar bagi diri saya yang pertama kali bersahur dalam kereta bersama mr husband. Tapi Alhamdullilah,sahur pada hari kedua berjalan seperti biasa bersama mr husband.

Aktiviti saya ketika bulan ramadhan ini tidakl terlalu padat dengan kerja kerja berat,(fuhhh leganyr larh kan!) Jadi pada belah petannya sempat juga menyiapkan juadah juadah berbuka puasa.

Selain itu,singgahan dari bazar ke bazar memang mengasyikan serta rambang mata,tapi kita sebagai umat islam,haruslah beli makanan mengikut selera bukan mengikut nafsu,tidaklah nanti makanan2 tu terbiar di dalam tong sampah rumah.

Berjemaah bersama mr husband sangatlah memberi ketenangan jiwa kami berdua,selalunya hanya berjemaah bersama orang tua kita tapi pada tahun ini mendapat kelainan yang sangat berharga,kebahagian yang Allah beri pada kami.

Tiada ulasan: