♥ Our Special Moments ♥

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers
Daisypath Anniversary tickers

Selasa, 2 Ogos 2011

Salam Ramadhan Al-Mubarak







Salam


Rasanya masih belum terlambat lagi untuk saya ucapkan Selamat Menyambut Kedatangan Bulan Ramadhan untuk semua umat islam,moga bulan ini memberi 1001 nikmat kesucian,kenikmatan,ketenangan jiwa untuk semua umat islam. Kini kembali lagi bulan yang penuh bermakna ini buat semua umat islam untuk sucikan diri,tahan lapar dan dahaga ,mendekatkan diri dengan Allah dan beramal ibadah.

Selain itu juga,saya nak ucapkan 1001 syukur terhadap illahi kerna ini adalah kali pertama saya bersahur serta berbuka bersama sama dengan  mr husband saya. Kalau dulu hanya bersahur bersama keluarga,kadang kadang hanya bersahurkan maggie sahaja tapi untuk ramadhan kali ini,Alhamdullilah saya bangun di awal pagi untuk menyiapkan juadah sahur serta juadah ketika berbuka.

Bukan sahaja dapat bersahur dan berbuka bersama tapi,Alhamdullilah sekali lagi,sembayang berjemaah juga dapat dibuat bersama sama,mr husband menjadi imamnya,manakala saya menjadi makmumnya,Alhamdullilah. Allah maha penyanyang terhadap umatnya,kerna telah memberikan saya seorang suami yang tahu akan tanggungjawabnya dan dapat membimbing saya.

Akhir sekali untuk post kali ini,saya dan mr husband sekali lagi mengucapkan Selamat Menyambut Bulan Ramadhan Al-Mubarak pada semua umat islam,kaum keluarga serta teman teman,Jadikanlah ramadhan kali ini,ramadhan yang penuh makna buat kita semua =)





Budi baik orang ramai menyanjung
Budi ditabur bukan mintak balasan
Kepada sahabat, kekawan dan pengunjung
Salam Ramadhan al-mubarak dan SELAMAT BERPUASA diucapkan

Akhir baris pantun bicara
Mohon ampun dan maaf dipinta
Atas segala salah silap dan kata mengata
Moga ibadah puasa kita akan diberkati oleh-Nya

Tiada ulasan: