♥ Our Special Moments ♥

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers
Daisypath Anniversary tickers

Ahad, 29 Mei 2011

Baju Tidur Pengantin




Salam


Rasanya, kebanyakkan baju tidur memang berbutang dihadapan. Jadi, memang pilihan yang mudah pasal senang nak tanggal baju lepas mekap.

Pasal masa bersiap ye, kita kena pakai baju yang butang depan. Senang nak salin ke baju pengantin tanpa merosakkan mekap. Harga baju tidur pun, tidak la terlalu mahal kan? Yang penting, selepas majlis pun masih boleh dipakai.

Kalau boleh biar baju tidur tu plain tanpa corak (satin cantik untuk ilusi licin) Tapi apa-apa pun, semua terpulang pada pilihan masing-masing.


Isu: harga jubah mandi ni mungkin menjadi penghalang untuk saya. Rata-rata saya tengok, cecah beratus juga. Yang murah ada, tapi material tak serap air pula.

Baru2 ini saya ada try pergi cari jubah mandi,dan akhirnya saya jumpa,memilih warna oren sebab warnanya yg agak menyerlah dan jubah saya ini mempunyai tali dibahagian belakang dan tidak mempunyai butang seperti baju tidur.saya beli dekat jusco,rm39.90.








Saya nak diy jubah mandi saya dengan meletakkan batu bling bling di bahgian belakang seperti contoh gambar di bawah. Rasanya senang saja untuk diy ini sebab lukis design tulisan dlm 8cm kemudian tepek batu batu. Idea untuk nama mungkin  boleh letak Bride,Groom,Ratu & Raja 



Sumber;Google




Lepas kahwin, hari-hari boleh rasa macam pengantin baru.


Tiada ulasan: