♥ Our Special Moments ♥

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers
Daisypath Anniversary tickers

Ahad, 1 Mei 2011

Kerja Menjemput,Mengedar & Mengepos - Part 1

 
Salam

Aktiviti menjemput telah dimulakan dengan kaum keluarga sert kamu kerabat
keluarga saya dari belah emak dan juga ayah yang telah diuruskan oleh abang sulung saya

Senarai Penerima Belah Emak/Ibu & Ayah;

Keluarga Mak Long & Pak Long
Keluarga Mak Ngah & Pak Ngah
Keluarga Pak Lang & Mak Lang
Keluarga Mak Uda & Pak Uda
Keluarga Mak Andak & Pak Andak
Keluarga Acik Nong
Keluarga Acik Zin
Keluarga Ucu & Mak Ucu
Keluarga Adik Beradik Nenek (sebagai cucu,saya panggil nenek&atok juga sebab mereka adik2 nenek saya)

Semua Keluarga Di Kota Kinabalu Sabah
Nenek & Atok Kesayangan
Babuk Babuk Kesayangan


Keluarga Mak Andak - Taman Melawati KL
Keluarga Pak Uda - Putrajaya
Keluarga Pak Lang
Keluarga Ucu - Jeram

* Tak lupa juga untuk cousin yg saya sayang kak Ijah yg berada di Pasir Gudang Johor. Bila ada kenduri and time raya saja baru dapat jumpa akak saya sorang ini

 

Tiada ulasan: