♥ Our Special Moments ♥

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers
Daisypath Anniversary tickers

Khamis, 26 Mei 2011

Persiapan Secara Pukal Part 1



Salam



1.Pejam celik pejam celik dah tinggal 8 hari lagi sebelum menjelang majlis perkahwinan kami,Alhamdulilah segalanya berjalan dgn lancar. Untuk post kali ini sambungan bilik pengantin yg tak sudah sudah. Lepas udin dtg untuk wayar ring,saya pun mulakan operasi membuat scallop sendiri. Percubaan pertama gagal dan agak gayat sikit sebab tak ada org yg pegangkan tangga,jadi saya bertekad nak buat juga,akhirnya siap sebelah scallop saja,lagi sebelah tak tau buat sebab tak dapat nak bajet panjang mana yg belah kiri tu,

Jadi esoknya lepas saja balik dri jusco,ecah nak tgk scallop yg saya buat.Okey ecah ambil keputusan untuk membetulkan scallop saya,dan mengnunggang terbalikan segalanya,saya pula duduk membelek dan pasangkan dawai untuk disangkutkan di atas,sampailah semuanya siap...Alhamdullilah,terima kasih ecah,sebab tolong siapkan,jadi cerita mengenai kelambu bilik dah pun siap dan tak payah nak fikir lagi =)












2. Sesi mengemas bilik..? Okey saya akan mulakna ngemas lagi dua atau tiga hari lagi sebelum majlis nanti. Sebelum ini pun dah mula kemas tapi,bila kemas tak sampai 10 minit dah pun bersepah balik,jad lebih saya abaikan saya barang barang ini semua,dah terasa tidur di bawah jambatan pula =) minggu ini tilam baru sampai,yahh..!saya dapat kuasai katil sorang sorang :D








"Okey sila abaikan bantal busuk saya!"


Sebut mengenai bantal,pada post lepas saya ada bagitau yg tak nak beli bantal okey,saya nak buat pembetulan sekarang,mr boo nak beli bantal baru dan tak nak berkongsi kongsi jadi saya pun turutkan juga,jadi hujung minggu ini nak kena g beli bantal pula =)


3. Sekali lagi mood saya GEMBIRA! Hantaran dah pun siap,saya dah cek semuanya,alhamdulillilah,sangat memuaskan hati saya.Ramai corg yg tak percaya hantaran kami,saya gabungakan warna purple dan biru turqoise. ramai org yg dtg di kedai tu,nak cuba warna yg saya pilih tu,esok atau sabtu dah boleh ambil hantaran pula :D












Note : Gubahan yg belum siap masa saya datang menjenguk jenguk tempoh hari


Tiada ulasan: