♥ Our Special Moments ♥

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers
Daisypath Anniversary tickers

Ahad, 29 Mei 2011

Penunjuk Jalan Tetamu



Salam


Kemas kini senarai semak saya.Dalam tengok senarai tu, ada la senarai "Design penunjuk arah" Semuanya sudah siap,untuk petunjuk kedua dua belah rumah telah saya siapkan pertengahan bulan mei.


Tapi serius, saya tak rasa penunjuk jalan adalah sesuatu yang saya akan luangkan masa untuk design bagai.Cantik macam mana pun saya design, tetamu hanya berminat nak baca arah dan nama pengantin. Cuma tak dinafikan, bila penunjuk arah berebut ruang kat tiang lampu isyarat.

Jadi, demi meyakinkan diri sendiri untuk mengelak memikirkan bersungguh perkara remeh macam ni.Yang penting penunjuk jalan saya mudah dan simple, tak perlu nak rumitkan diri nak fikir.

 

Tiada ulasan: