♥ Our Special Moments ♥

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers
Daisypath Anniversary tickers

Sabtu, 21 Mei 2011

Persiapan Bilik Pengantin Part 3



Salam

Sekali lagi post mengenai bilik pengantin,kali ini nak sentuh pasal bunga untuk deco pada almari mekap. Okey baru dapat idea untuk guna bunga tiruan sebab boleh tahan lama dan lama.boleh tak guna ayat mcm ini? whatever!

Sebelum pergi cari bunga,saya sempat pergi ke salon untuk rambut baru! Wahh!atas persetujuan mr boo,akhirnya dapat juga saya buat rambut baru. bila dah dpt peluang tu jgn di sia sia kan! okey,saya warna rambut jadi soft black,kalau dulu warna highlight tapi sekarang dah bertukar menjadi soft pula.ambil kesempatan untuk memotong rambut,agak bertahun juga tak potong rambut.saya tak potong terlalu pendek hanya bagi potong hnya 1inci saja! Okey,bolehlah dari tak potong,sebab saya hanya nak potong bhagian bawah yg dah bercabang cabang.




" tak nampak sgt pendek sebab pkai serba hitam "


Berbalik pada tajuk kali ini,lepas saya buat rambut,saya terus pergi ke sayangku kraf untuk buat bunga meja,so tercetus idea sekali lagi mengabungkan shock pink n soft pink. Ini adalah bajet untuk rm50,kalau bajet rm30 hanya gunakan bunga yg simple saja,bukan bunga rose.







Sempat juga gatal tgn sentuh sentuh haruman bilik yg romantic dan lembut baunya.suka pula saya,yg jadi mangsa yana lah sebab die kena jadi tukang bau haruman yg lain,sebab saya dah suka dgn haruman salah satunya " Passion Fruit " tapi yg saya dapat ini cuma patinya saja,kena titiskan dlm dua titik dlm botol spray,kemudian letak air,baru spray. Fuhh...!satu bilik baunya,smpaikan ke ruang tamu bau haruman passion fruit ini,satu botol rm9.90.







Lepas balik tu memang saya meroyan kejaplah sebabnya bunga tu terlalu besar untuk diletakkan diatas almari mekap,dah minta pendapat dari mysis n mybro,pendapat mereka sama macam saya iaitu terlalu besar,cantik kalau letak dikepala katil sahaja. Tapi saya tak nak ada bunga di kaki kepala katil sebab saya tau,bunga tu akan berlaih tempat bila OP nak mengambil gambar,saya nak biar katil saya kosong sebab salah satunya lagi,cadar saya dah punya bunga yg nampak timbul





Okey esok kena pergi balik kedainya untuk gubah balik menjadi kecik sedikit,Harap harap dapat gubah baliklah =)

Tiada ulasan: