♥ Our Special Moments ♥

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers
Daisypath Anniversary tickers

Khamis, 26 Mei 2011

Persiapan Baju Nikah

INTAI - Baju Nikah


Salam


Disebabkan kesibukkan melanda diri,akhirnya petang ini baru ada masa untuk berblog dan mengkongsikan cerita cerita menarik. Okey,baru baru ini ada ambil baju nikah kat cik.Ana,sekali bayar payment separuh,actly saya tak pandai kira duit dgn jumalah yg byk sejak sejak ini.saya sendiri pun tak tau kenapa puncanya dan saya juga telah di datangi mimpi di patuk ular.bila saya tanya mumy,mumy saya bilang "mengikut kata org tua2,kalau di kejar atau di patuk ular,tandanya ada org nak pinang atau kawin" tu yg saya pelik,time mt boo nak meminang,saya tak dpt mimpi yg sebegitu ngeri,time dah nak dekat ini lah,saya dapat mimpi di patuk ular

Okey berbalik pada cerita asal,awalnya memang dah rasa jantung dupdap dgn laju,maunya tak takut,baju nikah saya,entah apa rupanyalah,takut juga kalau ia nya salah dari design yg saya tunjukkan dulu.jadi bilik cik.ana buka paper beg tu,mula lah sayaaaa.....









tadaaaaaaaaaa.....!!

tak sangka dan tak jangka,bajunya sgt cantik dan tak terkata saya,saya agak cemburu dgn baju melayu mr boo,sebab sulamnya sgt halus dan memang cantik..!cemburu cemburu cemburu....=) tp sgt puas hati...!terlampau puas hati....terima kasih cik.ana sebab buat yg terbaik untuk wedding kami =)



"Suke bahgian bawah baju sebab labuci byk jatuh ke bawah"


"fokus pda sulamannya yg halus malus,LIKE!"



Minggu ini dah boleh cari tudung dan brooch sebab baju dah siap dan boleh buat sample,senang sikit nak mencarinya nanti




Kain cream - Medan,Indonesia (time tu mak mr boo pergi medan,jadi sempat kirim kat mak cik untuk belikan kain untuk buat baju nikah)
Lace pink  -  Jakel


Tiada ulasan: