♥ Our Special Moments ♥

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers
Daisypath Anniversary tickers

Isnin, 23 Mei 2011

CERITA SI KASUT SANDING



Salam

Mood saya dalam keaadan baik sebab saya dah dapat kasut idaman saya,walaupun ianya tidaklah serupa 100%,terutama sekali bahagian tumit tapi saya like sebab warnanya sama dgn baju nanti.Semalam dah janji dgn ecah nak keluar tengok wayang "Nur Kasih" tapi ,enda[at feedbck yg Nur Kasih tak seseronok dramanya yg dulu.Jadi ambil kepetusan tgk Kongsi,layankan jelah cerita tu sampai si ecah buat panggung tu mcm dekat rumah :)

Lepas tgk wayang terus jejalan cari kasut,then terjumpa kasut idaman saya,selama ini tak pernah masuk kedai tu walaupun dah bertahun tahun menjejakkan kaki di jusco,baru perasan kat kdai ini banyak pilihan yang cantik cantik. Memandangkan size ade,ape lagi dah tak fikir apa,terus rembat jer





"dpt ngk bhgian dpn ny kosong tnpa batu"   





Kalau dapat lihat bahgian depannya  nampak terlalu kosong,jadi saya terima idea dari ecah untuk letak batu batu bagi menampakkan kilauan kilaunnya =)
jadi malam nie nak tempek tempekkan batu batu kilauan pada kasut ini. Balik rumah dgn rasa gembira dan sangat puas hati.




Balalaca : Rm79.90 - Less = rm26.90
Batu : 1biji rm0.50 - sepasang : 32biji


 

Tiada ulasan: